GHS!

Efter helgens Stockholm International horse show så längtar man sjukt mycket till GHS! Det är verkligen det bästa på året och mässan är outstanding, de finns verkligen allting man kan önska sig och alla fina vårkollektioner släpps lagom till EuroHorse. Jag har tänkt på lite saker jag vill köpa men det är mest småsaker såsom hansdskar, ridstrumpor och sånt :D Men om jag hittar en snygg jacka och ridbyxor så kommer jag nog inte tveka. Fast åandra sidan vill jag köpa ett par nya stövlar, helst ett par mountain horse supreme high rider :D
Sjukt sköna & snygga!

Ska du gå på GHS? Vilka/vilken dag? Vad ska du köpa?

Kommentarer
Postat av: emma

Jag ska dit på torsdagen och kanske på lördagen och jag vet inte vad jag vill köpa :) <<33<3

2011-11-30 @ 15:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0