Godmorgon!

Haha godmorgon för mig Aså:)

Jag börjar halv 2 i dag så jag tänkte att jag går upp tidigare och duschar men fans det något varmvatten eh nej!! Så det blev inte så mycke duschande tråkigt nog ville faktiskt duscha. Konstigt? Ja vet!!
Jag har fått mitt lämp för att få köra bil så nu jävlar ska de tas körkort!! Ska bli så sjukt Nice när jag har körkort.
Jag ska nog mest köra med min bror då jag och min föräldrar bara kommer att bråka innan jag kan köra lite bättre typ. Jag älskar min bror så för mig är det lugnt a tycker han lär ut as bra så de kommer bli super!!.

Nu är det typ bestämt att jag åker till Karlstad i helgen skönt säger jag bara!! Komma iväg lite är aldrig fel. Ne nu ska jag slappa lite innan det bär av till skolan helt okej endå har bara två lektioner.
Kram Laura


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0